miercuri, 22 aprilie 2009

Au inflorit...boschetii

Imi amintesc ca asta toamna cand am ajuns in Japonia si incepeam sa ma acomodez cu peisajul, am remarcat extrem de multi boscheti. Pe marginea strazii si pe suprafete destul de mari in alte locuri unde m-as fi asteptat sa vad ronduri de flori sau cel mult gazon doar tufe dense si intinse, in care paianjenii isi intindeau nestingheriti panzele. Si m-am gandit cat de lipsiti de inspiratie pot fi japonezii...

Eh, s-a dus si iarna, s-au scuturat si florile de cires. Si-am constatat intr-o dimineata o schimbare radicala in ceea ce priveste peisajul cu care eram obisnuita in drum spre universitate. Ca din senin toti boschetii carora nu le vedeam contributia ornamentala pana nu demult s-au acoperit de roz, alb, rosu. Unora nici macar nu li se mai vad frunzele, iar florile sunt mari si parca picurate cu argint. Imi tot intorc privirea dupa florile minunate si ma gandesc cat de lipsita de imaginatie am fost asta toamna! Au inflorit boschetii...




















4 comentarii:

  1. Misterul a fost elucidat de prietenii de pe totalmush.com. Planta din imagine se numeste Rhododendron, nu stiu exact de care da' nu conteaza. Tot superbe sunt florile!

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, cu 3 "boscheti" din astia ma chinui si eu de vreo 3 ani! Cred ca le e dor de Japonia.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) imi imaginez ca e totusi un chin placut!

    RăspundețiȘtergere